KÜTAHYA / MERKEZ - Kütahya Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Şbt

İl birinciliği ile okulumuzu bir kez daha gururlandıran öğrencimizi ve emeği geçen öğretmenlerimizi tebrik ederiz. Başarılarının devamını dileriz.

Okulumuzda Anadolu Mektebi Yazar Okumaları Projesi  kapsamında hazırlamış olduğumuz "Hikâyemizin Yarım Asırlık Yerli Sesi Mustafa Kutlu " paneli  öğrencilerilerimizin katılımıyla gerçekleştirilmiştir.

Ock

Dönem sonu faaliyetlerimiz bugün Meriç Ataş öğretmenimizin tiyatro, Sevgi Aykaç öğretmenimizin resfebe oyunu, Havva Dinç öğretmenimizin İngilizce kelime oyunu, Fatma Demirhan öğretmenimiz Sosyal Sorumluluk ve Kitap Okuma saati, Merve Sarı öğretmenimizin kermes, yöresel ürünler tanıtımı ve halk oyunları etkinlikleri ve Seher Ergül öğretmenimizin etil alkol fermantasyonu ile sona ermiştir. Emeği geçen tüm okul öğretmenlerimize ve değerli öğrencilerimize bu etkinliklerde gösterdiği gayret sebebiyle teşekkür ediyoruz.

Son hafta Etkinlikleri kapsamında Etkili Hitabet Etkinliği gerçekleştirmek üzere bir panel havası içerisinde ,Okul Müdürü Hasan Ali SARITAŞ ve Felsefe Öğretmeni İbrahim BAKIR Moderatörlüğünde ,Dumlupınar Ünv.İslami İlimler Fakültesi Dekanı  Prof.Dr.Aili ÇELİK hocamız öğrencilerimizin sorularına cevap verdi . Etkin hitabet örnekleri sundular. Öğrencilerimizi etkileyen esprileri ve engin bilgileri için öğrencilerimiz ve Okul İdaresi olarak Prof.Dr.Aili ÇELİK hocamıza ve hazırlayıp sunan  İbrahim BAKIR hocamıza  teşekkür ediyoruz...

Dönem Sonu Faaliyet Haftası, 2023-2024 eğitim öğretim yılının ilk dönemi biterken öğrencilerin keyifli ve öğretici bir hafta ile derslere ara vermesini amaçlamaktadır. Bu kapsamda okulumuz öğretmenleri ile bakanlığımızın planları doğrultusunda çalışmalarımıza başladık. Öğretmenlerimizin emeklerine sağlık

Ara

Millî Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan "Dilimizin Zenginlikleri Projesi" okulumuzda uygulanmaya başlandı. Aralık ayinda öğrencilerimiz Safahat ve  Yunus Emre Divanı üzerine çalışmalar yapacak.

Kas

Hedef YKS

12. Sınıf öğrencilerimizin haftalık deneme sınavları devam ediyor. Öğrencilerimizi en iyi şekilde sınavlara hazırlanması için çalışıyoruz.

Ekm

Okul Aile Birliğimizin 2023-2024 Eğitim Öğretim yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı 08.10.2023 Pazar günü saat 11.00'de okulumuz toplantı salonunda gerçekleştirildi. Velilerimiz beklentimizin üzerinde bir katılım sağladılar. Hem Aile Birliği gelir-gider durumları  ibra edildi hem de  gelecek için yapılacak çalışmalar hakkında görüştük ve kararlar aldık. Aile Birliği çalışmalarını  itina ile yürüten Müdür Yardımcısı Hayati AKARSU başta olmak üzere, Aile Birliği Yönetim Kurulu Başkan ve Üyelerimize olumlu katkıları ve çalışmaları  için teşekkür ediyoruz. Toplantıya iştirak eden ve olumlu katkılarıyla bize destek olan velilerimize, Geçici Divan Başkanı seçilerek olumlu katkıda bulunan Kütahya Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Baş Yardımcısı ve Velimiz Mücahid ALTINEL 'e müteşekkiriz. Ayrıca toplantıya katılarak velilerimizle görüşen değerli öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz hakkında velilerimize bilgi verdiler. Yararlı ve başarılı görüşmeler gelecek çalışmalarımıza ve başarımızın artırılmasına yön verecektir.

Eyl

Elhamdülillah, bu gün itibarıyla bir kaç aylık tatilden sonra Eğitim-Öğretime başladık, Okulumuz yeniden öğrencilerimizle şenlendi.Düzenlenen program, Kur' an-ı Kerim Tilaveti ile başladı. Okul Müdürü Hasan Ali SARITAŞ açılış konuşmasını yaptı. Şiirler okundu. Okulumuzun açılışına bizleri kırmayarak katılan ve öğrencilerimizi motive eden güzel dua ve  konuşmaları için İl Müftümüz Dr.İrfan AÇIK hocamıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Rabbimiz hayırlı başarılı bir öğretim yılı nasibetsin...

Mrt

Türk Dili ve Edebiyatı öğretmenimiz İsmail AKIN koordinatorlugunde hazirlanan 12 Mart İstiklal Marsi' nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy' u anma programımızı sunduk.

Okulumuzun düzenlediği afet bölgesine yardım kermesimizde en çok bağışı yapan sınıfımız 8/A sınıfı öğrencilerimizi tebrik eder, sınıfımızın rehber öğretmeni Emre Kahraman'a emeklerinden dolayı teşekkür ederiz.

Ock

12.sınıf öğrencilerimizin DPÜ İslami İlimler Fakültesi ve Eğitim fakültesine düzenlenen gezimizden kareler...Eğitim fakültesi Dekanı Prof Dr İrfan TERZİ öğrencilere eğitim ve üniversite hakkında bilgilendirme yapmıştır.

Okulumuzda düzenlenen bursa gezimiz...Güzel, neşeli ve eğitici bir gezi oldu. Cumartesi sabah saat 6:30 da başlayan gezimiz akşam saat 22:00 da okul bahçesinde son buldu.

Gezilen Yerler:
- Cumalıkızık'ta kahvaltı
- Cumalıkızık gezintisi
- Panorama 1326 Müzesi
- Emir Sultan Camii ve Türbesi
- Yeşil Türbe
- Öğle yemeği (döner+ayran)
- Ulucami
- Tophane
- Osman Gazi ve Orhan Gazi ziyareti
- GUHEM Gökmen Uzay ve Havacılık Merkezi gezisi
- Akşam yemeği ve dönüş

Ock

Uzman Psikolog Nazlı TORAMAN AYDIN öğrencilerimize seminer vermiştir. Emeği geçen Suzan DÜRRÜOĞLU öğretmenimize teşekkür ederiz.

Ara

TAVŞANLIDA GERÇEKLEŞEN KUR'AN-I KERİM'İ GÜZEL OKUMA YARIŞMASINDA HAVVA KORKMAZ İL 1.Sİ OLMUŞTUR. ÖĞRENCİMİZİ BAŞARISINDAN DOLAYI TEBRİK EDERİZ. ALLAH BAŞARILARININ DEVAMINI GETİRSİN İNŞALLAH.